Friday, March 28, 2008

1-δεν τους αντέχω... 2-και για να μην ξεχνιόμαστε: ΔΕΝ θα γίνεις Έλληνας ποτέ αράπη και Αλβανέ!)….

Δεν τους αντέχω βρε συνέλληνες, γύρω μου. Δεν μπορώ να περπατάω ανάμεσα τους, να με παρενοχλούν, να με κοιτάζουν πονηρά, απειλητικά…. Καλά έξω, μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς και εάν είναι μαρτύριο, τώρα που καλοκαίριασε μεγάλωσε και η μυρωδιά τους, γιατί βρομοκοπάνε πώς να το κάνουμε.. Ασφυξία μέσα στο μετρό, στο λεωφορείο, μπόχα, απλυσιά! Δεν τους αντέχω, στην καφετέρια, δεν μπορώ να πιω έναν καφέ ήρεμα, κάθονται και εκείνοι γύρω μου, με τις αγριογκαρίδες τους, απολίτιστοι, φωνάζουν επιδεικτικά για να τους προσέξουμε, ότι είναι ΕΚΕΙ, σαν να είναι στο χωράφι του χωριού τους, γκαρίζουν, έτοιμοι να αρπαχτούν, να κάνουν φασαρία, να δείξουν την ψευτομαγγιά τους. Στις ταβέρνες, στα μπαρ, στις πλατείες, στις παραλίες, είναι παντού, είναι εκατομμύρια, σαν τα μυρμήγκια, είναι ΕΦΙΑΛΤΗΣ! Δεν αντέχω να τους βλέπω, στα φανάρια, στους δρόμους, στα γειτονικά σπίτια, στα νοσοκομεία, στους γιατρούς, στις δουλειές, στα σχολεία.. Αγοράζουν μαγαζιά, σπίτια, αυτοκίνητα. Αγοράζουν υλικά αγαθά, αλλά συνείδηση, πολιτισμό, σεβασμό, ήθη, αρχές δεν θα αποκτήσουν ποτέ. Ποτέ δεν θα γίνουν αποδεχτοί από εμένα, και ποτέ φιλοξενούμενοι μου. Δεν πρόκειται ποτέ να τους δω σαν συντοπίτες μου. Μου χαλάνε την διάθεση.. Κοιτάζω το ηλιοβασίλεμα, γαληνεύω, περνάει ένας από αυτούς από μπροστά μου, ΜΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ, ξενερώνω! Μόνο στα όνειρα μου δεν έχουν εισβάλει ακόμα, εάν μπορούσανε θα το κάνανε και αυτό, αλλά εκεί φυλάω αποκλειστικά εγώ τα σύνορα και δεν θα το επιτρέψω ποτέ! Γιατί να το ζω αυτό; Γιατί να με υποχρεώνουν να τους έχω γύρω μου; Στην ζωή μου; Γιατί να με υποχρεώνουν να συνυπάρχω στον τόπο μου μαζί τους; Θέλω να κλείσω για λίγα λεπτά τα μάτια μου και όταν τα ξανανοίξω να έχουν εξαφανιστεί, διαπαντός όλοι τους από την Ελλάδα ΜΟΥ! Φυσικά καταλάβατε για ποιους μιλάω τόση ώρα, για τους αλλοδαπούς που μας φόρτωσαν στην πλάτη και τους κουβαλάμε. Και σαν τσιμπούρια μας ρουφάν το αίμα, μας καταστρέφουν την ζωή και τα όνειρα, μας ξεκληρίζουν την χώρα και τον πολιτισμό μας. Δεν μπορώ άλλο, ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ! Εσείς;;;


http://www.ellhnikoaima.com


Ere psonisma pou exi fai o tipos, ean dhen ine afto arostia tote ti ine?


To trelo-forum sinexizi:

και για να μην ξεχνιόμαστε: ΔΕΝ θα γίνεις Έλληνας ποτέ αράπη και Αλβανέ!)….

Sto GYM(arxeo eliniko meso gimnastikis ke exontas to copyright i arxei ke i neoelines exoun fisika to monopolio,ahaha i trela dhen exi oria, arostia pantou!)

Η ΟΝΕΙΡΟΠΛΑΣΤΡΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ…
Χρόνια τώρα μπαινοβγαίνω στα γυμναστήρια και έτσι μπορώ να μιλήσω εκ πείρας… Εκ πείρας λοιπόν συμπεραίνω ότι δυστυχώς μεγάλος αριθμός νεοελλήνων το γυμναστήριο το βλέπει σαν ένα ΟΥΦΟ που προσγειώθηκε στην γειτονιά τους εντυπωσιακά ! και πολλοί περίεργοι άνθρωποι με γυμναστική ενδυμασία μπαινοβγαίνουν μέρα-νύχτα σε αυτό!! Ενώ εκείνοι στρογγυλοκαθήμενοι στον καναπέ τους το μόνο που γυμνάζουν είναι τον αντιχείρα από τα βιντεοπαιχνίδια και τις μπύρες που ανοίγουν… Από την άλλη με μεγάλη- απέραντη λίπη μου βλέπω καθημερινά όλο και περισσότερους Αλβαναράδες να πλημμυρίζουν τα γυμναστήρια. (Και εγώ ξενερώνοντας, να κάνω οτιδήποτε, πόσο μάλλον να γυμνάζομαι στον ίδιο χώρο με τους βρωμιάρηδες αναγκάζομαι να δαπανώ μεγάλα χρηματικά ποσά που δεν μου περισσεύουν κιόλας, υποχρεωμένη να πηγαίνω σε «ακριβά» γυμναστήρια που μόνο εκεί δεν θα τους συναντώ εφόσον οι τιμές τους είναι απαγορευτικές για αυτούς ακόμα..). Οι Αλβανοί αισθάνονται μειονεκτικά που βρίσκονται σε Αλβανικό σώμα, ζηλεύουν ολοκληρωτικά, ολόψυχα και πολύπλευρα τους Έλληνες, και νομίζουν ότι άμα γυμνάζονται και χτίζουν σώμα θα νιώσουν έστω και λίγο ανώτεροι άνθρωποι και ανώτεροι από τους Έλληνες. Για αυτό κιόλας συναντάμε συχνά Αλβανούς να σχετίζονται σεξουαλικά με εμετικά άσχημες Έλληνιδες (εάν και για να σχετίζονται εκείνες με Αλβανούς δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν και καθαρά Ελληνικές ρίζες), για να αισθανθούν λίγο και εκείνοι Έλληνες. Τους τρώει κυριολεκτικά η ζήλεια.. ότι και να κάνουν όμως ποτέ δεν θα αγγίξουν το Ελληνικό «νους υγιείς εν σώματι υγιή» γιατί η πικρή αλήθεια τους είναι ότι όσο και να γυμνάζονται, ο μυς του μπράτσου τους μπορεί να διογκωθεί αλλά το μέγεθος του μυαλού τους, θα μένει πάντα στάσιμα μικρό, σαν κότας!!! Ευτυχώς που υπάρχουμε και εμείς οι Ελληνόψυχοι οι οποίοι δεν παραμελούμε τους εαυτούς μας στο έλεος του play station και της t.v. όπως οι νεοέλληνες. Ιστάμεθα άγρυπνοι, έτοιμοι να στήσουμε τα «γυμνασμένα» στήθη μας στους εχθρούς!..... Καλό θα ήταν οι αρμόδιοι φορείς να μεριμνούσαν να φτιάξουν χώρους αθλοπαιδιάς και δημοτικά γυμναστήρια σε όλες τις περιοχές σαν κίνητρο για τους νέους, αυτά βέβαια μόνο για Έλληνες, αλλιώς να μην τα φτιάξουν καθόλου! (γιατί πολύ φοβάμαι ότι και αυτά θα καταληφθούν από Αλβανοπιθήκους).. Έλληνες ξυπνάτε! ΝΟΥΣ ΥΓΙΕΙΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΗ! (και για να μην ξεχνιόμαστε: ΔΕΝ θα γίνεις Έλληνας ποτέ αράπη και Αλβανέ!)….


Καλησπέρα και από μένα παιδιά. Ονείρω καλή αρχή σου εύχομαι (κι ας ήταν παλιό το φόρουμ που σου έριξαν). Επιβάλλεται οι Έλληνες να αθλούνται συστηματικώς. Αυτό με τους Αλβανούς έχει παραγίνει στα γυμναστήρια. Στο δικό μου βέβαια οργανωθήκαμε (οι εθνικιστές) και μαλακία δεν μας κάνουν με τίποτα. Δεν είναι δύσκολο. Τους καταλαβαίνουμε τους δικούς μας. πιάστε κουβέντα, φορέστε μια μπλούζα στρατού κλπ. Σηκώστε σημαία και ολο και κάποιος δικός μας θα έρθει. Αλα θέλει τον τρόπο του…

Gelaste oso thelete, ala sto telos min ksexasete oti afta ta arostimena miala ine meros tis simerini arostimenis kinonias,i moni apantisi stin arostia ine mia:


ime anthropos!

4 comments:

Anonymous said...

na pas na autoktonisis MALAKA

NOVITO said...

ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΤΡΥΠΩΣΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ??? ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ....ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΣΠΑΤΑΛΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

Anonymous said...

ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑΚΟ?

Anonymous said...

Καλά ρε είσαι σοβαρός...τι ελληνικό αίμα ρε τους κάνεις και διαφήμιση όχι τίποτα άλλο.Δεν είναι τυχαίο που δεν ασχολείται κανείς μαζί τους.